معرفی اثر
اثر «اصول و مبانی مدیریت بازاریابی» از مجموعه آثار تالیف کتاب است که در انتشارات سیمین در سال 1396 منتشر شده است. این اثر به قلم دکتر علی مظفری، دکتر علیرضا نظری، علی مظفری نگارش شده است.
علی مظفری به عنوان صاحب امتیاز و ارائهدهنده محتوا در سامانه دانشگاهیان حضور دارد. در این صفحه میتوانید به مشخصات کامل اثر، اطلاعات نویسندگان و لینک دسترسی مستقیم به منبع مراجعه کنید و با اشتراکگذاری آن، به دیده شدن نویسندگان دانشگاهیان کمک نمایید.
نویسندگان:
اشتراکگذاری
دوست دارید دیگران هم با این اثر آشنا شوند؟ از طریق گزینههای زیر لینک صفحه را به اشتراک بگذارید.