تالیف کتاب

اصول و مبانی مدیریت بازاریابی

در انتشارات سیمین 1396

علی مظفری
اصول و مبانی مدیریت بازاریابی

معرفی اثر

اثر «اصول و مبانی مدیریت بازاریابی» از مجموعه آثار تالیف کتاب است که در انتشارات سیمین در سال 1396 منتشر شده است. این اثر به قلم دکتر علی مظفری، دکتر علیرضا نظری، علی مظفری نگارش شده است.

علی مظفری به عنوان صاحب امتیاز و ارائه‌دهنده محتوا در سامانه دانشگاهیان حضور دارد. در این صفحه می‌توانید به مشخصات کامل اثر، اطلاعات نویسندگان و لینک دسترسی مستقیم به منبع مراجعه کنید و با اشتراک‌گذاری آن، به دیده شدن نویسندگان دانشگاهیان کمک نمایید.

نویسندگان:

دکتر علی مظفری دکتر علیرضا نظری
نوع اثر تالیف کتاب
محل انتشار انتشارات سیمین
سال انتشار 1396

اشتراک‌گذاری

دوست دارید دیگران هم با این اثر آشنا شوند؟ از طریق گزینه‌های زیر لینک صفحه را به اشتراک بگذارید.